bieszczady opuszczone wsie

Humorystyczny, znaczące i przeterminowane Look Into Doświadczeń Emergency Services Worker

Sherry Jones Mayo napisała ogromnie pouczające i humorystyczną książkę o codziennych doświadczeń personelu służb ratunkowych, czy sanitariusze, sanitariusze, lekarze, ani pielęgniarki. Po dwudziestu latach w tej dziedzinie, Mayo ukazuje wiele aspektów pracy z troski o ludzi, którzy potrzebują opieki w nagłych wypadkach, doświadcza straty tragiczne, trudne i często humorystyczne pacjentów i radzenia sobie ze zmęczeniem, emocjonalnych punktów łamanie, a sprawy osobiste.

Większość książek o urazie są napisane dla ofiar i ich opiekunów tak opiekunów (doradców, reagujących na niebezpieczeństwo, a nawet członków rodziny) może pomóc ofiarom. Chociaż dramaty telewizyjne hołd odwadze służb ratunkowych pracowników, zwłaszcza w ER-programy te mają tendencję do traktowania sytuacji, jak heroiczne i dramatyczne niż pokazujący rzeczywiste realne efekty-emocjonalne i fizyczne toll-Te doświadczenia na pracowników. Mayo zapewnia wiele aspektów, jak pracownicy służby ratunkowe odpowiedzi na uraz, większość z nich staje się ich codziennej pracy, ale śmierć dzieci, przypadki krzywdzenia dzieci, lub sytuacje, które budzą się z własnymi osobistymi tragicznych doświadczeniach może wymagać natychmiastowej poradnictwa i interwencji kryzysowej dla ochrony pracowników. Burnout jest powszechne, ale tak jest głębokie uczucie, kiedy nagrodę największe wysiłki opłacać.

Ta książka jest bogata w różnego rodzaju doświadczeń, począwszy od robienia opieki awaryjnego w samolocie, aby pomóc nadwagą ludzi z ich domów, a pracownikiem służby ratunkowe przeżywa wypadek, a potem widząc rzeczy od strony pacjenta, jak jej współpracownicy dbać o nią , Mayo dzieli się własnymi doświadczeniami w całym, ale również akcje historie współpracownikami, córką, która była inspirowana pójść w ślady matki, i wielu innych kont pierwszej osobie pomocy w nagłych przypadkach.

Wpis zawdzięczamy