dlaczego bieszczady sa slabo zaludnione

Educational Institution Sukces

Aktualny Reality

Pomysł, aby zrozumieć udanej szkoły musimy najpierw ocenić środowisko ras tego typu rezultatu. Elastyczność do nauki i adaptacji są kluczem kiedy po raz pierwszy spojrzeć w sukces klimatu instytucji edukacyjnych. Szkoły, które uczyć, napisany przez Petera Senge omawia scenariusze, budowanie relacji i refleksji wykazać sposobów rozwijania kultury sukcesu zarówno dla nauczyciela i ucznia.

Domeną działania oraz Domena Trwała zmian, oba posiadające trzy zmienne musi płynąć razem w ciągłym strumieniem nauki. Stwierdza on: "To jest ciągłym procesem, w którym postawy, wartości i umiejętności stale wzmacniają wzajemnie. Wspólnota zawodowa działa jako miejsce, gdzie nowe pomysły i wsparcie lub umieszczony. Nauczyciele rozwinąć poczucie dumy, upodmiotowienie, i ożywienia. interakcja między profesjonalnego społeczności i nauczyciele mają kluczowe znaczenie w tworzeniu skutecznej kultury.

Domeną działania reprezentuje "namacalne działania można zrobić, aby stworzyć kulturę uczenia się." Te trzy sposoby są: Idee przewodnie - jawne deklaracje dotyczące zasad i wartości, które organizacja powinna stanąć na; a jej cel i kierunek. Ustalenia organizacyjne - są środkiem, dzięki któremu system szkolny sprawia dostępnych zasobów, które obejmuje: Polityka, przestrzeń i czas, informacje zwrotne, a komunikacja. Metody i narzędzia - Nie próbuj pouczać ludzi do nowego myślenia. Zamiast dać im narzędzia, które doprowadzą ich do nowego sposobu myślenia.

Domeną trwałą zmianę ma trzy zmienne, które obejmują: postawy i przekonania, umiejętności i zdolności oraz świadomość i wartości. Jednak Senge stwierdza: "Trzy architektury organizacyjnej musi pochodzić ze sobą wzajemnie wzmacniać oraz generować klimat, który wyprowadza nowe postawy, przekonania, umiejętności, zdolności, wiedzy i wartości".

Wpis zawdzięczamy